Update 8 coronavirus – oktober 2020

U kunt bij ons een afspraak maken voor fysiotherapie.
De groepstrainingen (fitness en pilates) zijn sinds 1 september weer gestart met aangepast schema en soms op een andere locatie. Voor meer informatie kunt u even bellen naar de praktijk.

Wij doen er alles aan om uw en onze gezondheid te waarborgen. Dit betekent dat wij de RIVM-voorschriften naleven.
Hygiënische maatregelen:
– Kom niet naar de praktijk wanneer u neusverkouden bent, hoest, benauwd bent of verhoging heeft, of wanneer er bij u zelf of bij een gezinslid/huisgenoot in de afgelopen dagen corona is vastgesteld. Is dit niet het geval en bent u 24 uur klachtenvrij, dan kunt u naar de praktijk komen.
– Wij vragen u een mondkapje mee te nemen en te dragen tijdens de behandeling bij de therapeut. We adviseren om het kapje ook te dragen in de wachtruimte.
– Probeer in de praktijk contact met anderen te vermijden door precies op de afgesproken tijd te komen. We verzoeken begeleiders buiten of in de auto te wachten. Houd in de regel 1,5 meter afstand.
– Wij vragen u om een eigen laken, een grote en een kleine handdoek (allen gewassen op 60 graden) voor bij de behandeling mee te nemen.
– Bij binnenkomst in de praktijk kunt u uw handen desinfecteren bij de zuil of uw handen wassen.

Komt u voor een behandeling fysiotherapie, dan kunt u de hoofdingang gebruiken. Komt u om met uw fysiotherapeut te oefenen in de zaal, loopt u dan via de achteringang naar binnen, u kunt daar uw handen wassen of desinfecteren bij de zuil.

Aanbevolen nieuwsberichten